- Etusi premium-asiakkaana
- 10 % alennus tuotteista
- Ilmainen toimitus yli 20,00 € tilauksille
- Ohjeet & Yhteystiedot
Tarvitsetko apua?
FAQ - Usein esitetyt kysymykset
- Kuinka ostoskorijärjestelmä toimii?
- Koska tilauksestani tulee sitova?
- Mihin alennukset ja lahjakortit syötetään?
- Kuinka kauan toimitusaika kestää?
- Kuinka voin nähdä toimitukseni statuksen?
- Kuinka tilaan tai peruutan uutiskirjeen?
- Kuinka turvassa tietoni ovat?
- Kuinka palautus tapahtuu?
- Mitä minun tulee tehdä jos tilauksestani puuttuu jotakin tai se on vaurioitunut?
- Kuinka tiedän, onko tilaukseni tullut perille?
- Voidaanko palautuksista tai lahjakorteista saatavia summia vastaveloittaa?
- Saanko lähetysvahvistuksen ja kuka toimittaa pakettini?
- Miksi en ole saanut laskua?
- Mistä näen, onko tuote toimitettavissa?
- Mikä on parfumdreams Premium?
- Kuinka paljon Premium-jäsenyys maksaa?
- Miten parfumdreams Premium-jäsenyyden kesto määritellään?
- Miten voin liittyä parrfumdreamsin Premium-jäseneksi?
- Mitä teen, jos muutan mieleni ostosten aikana?
- Miten uudet hinnat lasketaan jäsenyyden yhteydessä?
- Miten hoidan tulevat ostokseni?
- Voinko peruuttaa parfumdreams Premium- jäsenyyden?
- Miten voin peruuttaa vuosijäsenyyteni?
- Kysymystäsi ei otettu huomioon tai sinulla on toinen pyyntö?
Kuinka ostoskorijärjestelmä toimii?
Oletko jo löytänyt sopivia tuotteita vai selailetko vielä? Painikkeella "Lisää ostoskoriin" voit asettaa haluamasi tuotteet sitoumuksetta ostoskoriin.
Komentopainikkeella ‘‘Mene kassalle‘‘ pääset henkilökohtaiseen ostoskoriisi, josta löydät kaikki tiedot yhdellä silmäyksellä.
Siellä voit sekä poistaa valitsemasi tuotteet jälleen ostoskorista napsauttamalla lyhyesti kohtaa ‘‘Poista‘‘ tai lisätä tuotteiden määrää. Kun olet tyytyväinen tekemiisi valintoihin, pääset kohdasta ‘‘Turvallisesti kassalle‘‘ itse tilaustapahtumaan päättääksesi oston.
Koska tilauksestani tulee sitova?
4 yksikertaisessa vaiheessa suoritettuun tilaukseen. Jos sinulla ei ole vielä asiakastiliä, voit mielelläsi rekisteröityä maksuttomasti. Vaihtoehtoisesti on myös olemassa mahdollisuus tilauksen tekemiseksi vierailijana. Jos kumpikaan ei tule kyseeseen, voit käyttää ostoskorissa oikoreittiä Amazon Payn tai PayPalin kautta.
Kun olet tarkastanut/syöttänyt kaikki tietosi, valinnut sopivan maksumenetelmän ja toimitusvaihtoehdot, palaat takaisin yleisnäkymän tilausvaiheeseen 4. Painikkeella ‘‘Osta‘‘ tilauksesi siirretään järjestelmäämme ja aloitamme sen käsittelyn. Voit keskeyttää tilauksen koska tahansa ennen tätä viimeistä vaihetta. Myöhemmin kollegamme asiakaspalvelussa ovat mielellään avuksi, jos jokin seikka ei sovi.
Mihin alennukset ja lahjakortit syötetään?
Koska myös me pidämme paljon lahjakorteista, on olemassa jopa kaksi kohtaa, joihin ne voidaan syöttää. Syöttökenttä löytyy ostoskorista ja tilauksesi lopullisessa vahvistuksessa.
Tarkasta ennen käyttöä lahjakortin ehdot, kuten tilauksen vähimmäisarvo, voimassaolo jne. Lahjakortteja ei voi yhdistellä, eikä hyvittäminen jälkikäteen ole myöskään mahdollista. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, voit kääntyä ystävällisen asiakaspalvelumme puoleen.
Kuinka kauan toimitusaika kestää?
Jos tuotteet ovat varastossa, toimitus on todella nopeaa. Tuotteiden saatavuus näkyy todella helposti vihreästä pisteestä ja huomautuksesta ‘‘Saatavissa heti‘‘, joka löytyy tuoteversion (esim. 50 ml, 7 ampullia jne.) alapuolelta. Jos olet valinnut tällaisen tuotteen, nämä lähetetään eteenpäin yleensä 48 tunnin sisällä. Ennen tilauksesi lopullista vahvistusta sinulle ilmoitetaan lisäksi toimituksen arvioidusta kestosta. Etkö ole huomannut sitä? Ei se ole vaarallista! Löydät sen jälleen tilausvahvistuksestasi.
Jos olet valinnut tuotteen, joka ei ole toimitettavissa, toimitus kestää luonnollisesti hieman pidempään. Yleensä joudut silloin odottamaan 3–5 arkipäivää, kunnes lähetyksesi voidaan saattaa matkaan. Jos emme voi noudattaa tätä aikaa, saat meiltä sähköistä postia. Lisäksi voit koska tahansa kääntyä erittäin mukavien kollegoittemme puoleen palvelukeskuksessamme.
Kuinka voin nähdä toimitukseni statuksen?
Mikään ei ole sen helpompaa! Jos sinulla on asiakastili, voit tarkastaa valikkokohdasta ‘‘Yhteenveto‘‘ kaikki tekemäsi tilaukset ja niiden käsittelystatuksen.
Napsauttamalla laskunumeroa sinulle näytetään kaikki tärkeät tiedot, kuten laskutus- ja toimitusosoite ml. tuotevalintasi ja muut tiedot.
Pakettisi lähetyksestä sinulle tiedotetaan henkilökohtaisella sähköpostiviestillä, joka sisältää linkin lähetyksen seurantaan.
Kuinka tilaan tai peruutan uutiskirjeen?
3 yksinkertaista mahdollisuutta. Käytät sivultamme löytyvää painiketta ‘‘Tilaa uutiskirjeemme‘‘. Lisäksi asiakastililläsi on kohdassa ‘‘Yhteenveto‘‘ mahdollisuus saman komentopainikkeen avulla kuin meidän sivustollamme. Ja lopuksi apunasi ovat myös erittäin ystävälliset kollegamme asiakaspalvelussa.
Kuinka turvassa tietoni ovat?
Työskentelemme korkeimpien standardien mukaisesti ja uusimmalla teknologialla. Meillä olet turvassa. Jos lupauksemme ei riitä sinulle, lisätietoja tietosuojasta saat täältä.
Kuinka palautus tapahtuu?
Mikään ei voisi olla helpompaa! Nouda palautuslomake henkilökohtaisen tilisi kautta, jos sinulla on asiakastili, tai käänny mukavan palvelutiimimme puoleen. Jälkimmäinen koskee kaikkia niitä, joilla ei ole asiakastiliä. Silloin palautuslomake toimitetaan sinulle helposti kotiisi.
Palautukset ovat kaikille asiakkaillemme luonnollisesti maksuttomia. Otamme kaikki palautukset vastaan 14 päivän sisällä. Tämän lisäksi voit lähettää meille takaisin käyttämättömät ja alkuperäispakkauksessaan olevat tuotteet jopa 180 päivän sisällä niiden vastaanottamisesta. Tämä tarjoaa maksimaalisen varmuuden ja siten tunnet olosi hyväksi.
Maksoitko jo tuotteet? Palautamme rahasi aina samalla tavalla, kuin olemme sen saaneet. Tässä tapauksessa sinulle ilmoitetaan asiasta sähköpostitse.
Mitä minun tulee tehdä jos tilauksestani puuttuu jotakin tai se on vaurioitunut?
Myös kokeneimman toimituskumppanin kanssa saattaa joskus tapahtua jotakin epätavallista. Pyydämme sinua tässä tapauksessa tukemaan meitä palvelussamme. Suosittelemme, että tutkit pakettisi sitä vastaanottaessasi yhdessä pakettilähetin kanssa vikojen tai puutteiden varalta. Anna pakettilähetin kirjata viat tai puutteet ylös tai kieltäydy vastaanottamasta pakettia. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti ja me huolehdimme välittömästä ratkaisusta.
Jos havaitset vikoja tai puutteita pakettiasi avatessasi, olemme myös luonnollisesti henkilökohtaisesti apunasi. Meille on tässä tapauksessa erittäin tärkeää, että teet 7 päivän sisällä vahinkoilmoituksen paikalliseen postitoimipaikkaasi. Vain näin voimme käsitellä tapausta kitkattomasti. Lisätietoja löydät osoitteesta Posti.
Jos tarvitset apuamme, voit mielelläsi ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti palvelutiimiimme.
Kuinka tiedän, onko tilaukseni tullut perille?
Se on suhteellisen yksinkertaista. Jos tilauksesi lähettäminen on onnistunut, ilmoitamme siitä sinulle luonnollisesti sähköpostitse. Älä unohda katsoa roskapostikansioistasi. Jos sinulla on meillä asiakastili, voit lisäksi tarkastaa tilauksesi ja sen statuksen henkilökohtaisella alueellasi. Eikö jotakin tuotetta ole saatavana? Ei mikään ongelma! Tilaa silloin yksinkertaisesti uudelleen. Jos tarvitset tukea tai apua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Huoltotiimimme iloitsee yhteydenotostasi.
Voidaanko palautuksista tai lahjakorteista saatavia summia vastaveloittaa?
Erinomaisella asiakaspalvelullamme on erittäin paljon mahdollisuuksia. Tämä ei kuitenkaan kuulu niihin. Taustalla ovat kirjanpidolliset toimet, jotka eivät salli meille tätä mahdollisuutta. Ratkaisu on kuitenkin erittäin yksinkertainen. Maksetut summat palautamme sinulle palautusten ja hyvityslaskujen jälkeen samalla tavalla kuin olet ne maksanut. Sinulle tiedotetaan tästä sähköpostitse, jonka lähetämme asiakkaillemme jokaisen tilauksen muokkauksen jälkeen. Voit odottaa palautusmaksusi saapumista ja voit tehdä meille uuden tilauksen, tavalliseen tapaan.
Saanko lähetysvahvistuksen ja kuka toimittaa pakettini?
Heti, kun logistiikkaosastomme on saattanut tilauksesi matkaan, saat meiltä sähköpostiviestin. Se sisältää myös henkilökohtaisen lähetyksen seurantalinkin. Sen avulla voit koska tahansa tarkastaa lähetyksesi statuksen online. Kumppaninamme toimii Posti. Kun pakettisi on matkalla, toimitukseen kestää vain 5-6 päivää.
Miksi en ole saanut laskua?
Ympäristönsuojelu ja resurssien suojelu on meille erittäin tärkeää. Tästä syystä toimitamme sinulle kaikki tärkeät asiakirjat digitaalisessa muodossa. Laskusta kuormakirjaan ja aina palautuslomakkeeseen asti saat kaikki PDF-muodossa. Tarkasta vain sähköpostiviestiesi liitteet.
Tämä toimenpide auttaa meitä säästämään uskomattomat määrät paperia ja näin autamme myös kestävästi suojelemaan metsiämme. Jos haluat lukea lisää toiminnastamme ympäristönsuojelun paissa, seuraa tätä linkkiä: Ympäristö. Toivomme tukeasi ja ymmärrystäsi.
Jos jokin on sattunut katoamaan tai tarvitset asiakirjoja uudelleen, käänny kollegoittemme puoleen asiakaspalvelussa.
Mistä näen, onko tuote toimitettavissa?
Kiitos, että kysyt tätä. Jokainen tuote on varustettu sen saatavuuteen viittaavalla huomautuksella, joka löytyy erittäin helposti. Se on sijoitettu toivetuotteesi määrätiedon alapuolelle. Lisäksi mukana on pieni optinen apu vihreän pisteen muodossa. Oletko ottanut kaiken huomioon? Silloin mikään ei estä toimitusta 5-6 arkipäivän sisällä.
Tuotteissa, joita ei ole merkitty tällä tavoin, on varauduttava todennäköiseen 7–10 arkipäivän toimitusaikaan. Jos haluat tietää sen tarkemmin, käänny pätevän ja ystävällisen palvelutiimimme puoleen.
Mikä on parfumdreams Premium?
Parfumdreamsin Premium-asiakkaana saat seuraavat edut:
- 10 % alennusta kaikista tilauksista, myös jo alennetuista tuotteista
- Maksuton toimitus yli 20 € tilauksille
- Ainutlaatuisia sähköpostitarjouksia Premium-jäsenille (nämä sähköpostiviestit eroavat uutiskirjeestä)
HUOM.: Premium-jäsenet EIVÄT rekisteröidy automaattisesti parfumdreams-uutiskirjeen tilaajiksi.
Kaikki edut ovat heti käytettävissäsi Premium-jäsenyyden maksamisen jälkeen. Huomaathan, että sinun on aina ensin kirjauduttava asiakastilillesi, jotta voit hyödyntää edut. Tässä tapauksessa tilaaminen kirjautumatta ei ole mahdollista, koska emme voi hyvittää etua jälkikäteen. Etua ei voida hyvittää myöskään siinä tapauksessa, että tilaus on tehty ennen kuin Premium-jäsenyys on saatettu päätökseen.
Kuinka paljon Premium-jäsenyys maksaa?
Parfumdreams Premium -jäsenyyden hinta:
9,99 € /12 kuukautta
Miten parfumdreams Premium-jäsenyyden kesto määritellään?
Parfumdreams Premium -jäsenyytesi on voimassa 12 kuukautta rekisteröitymispäivästäsi alkaen.
Voit peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa asiakastilisi kautta. Jos päätät peruuttaa jäsenyyden, saat edelleen kaikki jäsenyyden tuomat edut vuotuisen jäsenyyskauden loppuun asti.
Jos et peruuta jäsenyyttäsi, se uusiutuu automaattisesti seuraavaksi 12 kuukaudeksi, ja vuosimaksu on tällöin saman suuruinen.
Miten voin liittyä parrfumdreamsin Premium-jäseneksi?
Voit liittyä parfumdreamsin Premium-jäseneksi hankkimalla jäsenyyden erikseen tai lisäämällä sen tilaukseesi jollakin seuraavista kolmesta tavasta:
- Valitse tilausta tehdessäsi ostoskorista "Premium".
- Klikkaa Premium-linkkiä parfumdreamsin verkkosivuston oikeassa yläkulmassa ja seuraamalla ponnahdusikkunan ohjeita.
- Valitse tuotetietosivulla Premium-kenttä.
Parfumdreamsin Premium-jäsenyytesi lisätään tämä jälkeen ostoskoriin. Edut näytetään uudelleen, ja voit päättää, haluatko suorittaa ostoksen loppuun.
Huomaathan, että parfumdreams Premium -alennus EI koske lahjakortteja.
Mitä teen, jos muutan mieleni ostosten aikana?
Voit ostoskorissasi rastittaa tai poistaa rastin kohdasta ”Premium” niin kauan kuin pysyt sivulla.
Jos poistut ostoskorista, mutta päätät lisätä Premiumin uudelleen, sinun on toistettava jokin edellisessä kysymyksessä kuvatuista vaiheista.
Miten uudet hinnat lasketaan jäsenyyden yhteydessä?
Näet uudelleen lasketun hinnan joko ostoskorissasi tai tuotetietosivulla.
Ostoskorissa:
- 12 kuukauden jäsenyyden hinta lisätään ensimmäiseen tilaukseesi.
- Jos olet valinnut Premium-jäsenyyden, alennus lasketaan suoraan ostoskorissasi oleviin tuotteisiin.
- Tämän jälkeen näet tuotteen uuden hinnan ja tilauksen kokonaissumman.
Tuotetietosivulla:
- Jos valitset Premiumin, alennus lasketaan tuotteisiin ja näet uuden hinnan.
Miten hoidan tulevat ostokseni?
Kaikki edut ovat heti käytettävissäsi tulevissa ostoksissasi, kun olet parfumdreams Premium -jäsen.
Huomaathan, että sinun on kirjauduttava tilillesi aina, jotta jäsenedut voidaan hyödyntää tilauksiisi.
Ilman kirjautumista asiakastilillesi, et voi hyödyntää Premium-jäsenyyden etuja. Edut vaativat aina kirjautumisen tilillesi. Jos olet tehnyt ostoksesi kirjautumatta, parfumdreams ei voi hyvittää menetettyjä etuja takautuvasti. Samoin ei ole mahdollista tehdä saada hyvitystä tilauksista, jotka on tehty ennen jäsenyyden aktivointia.
Voinko peruuttaa parfumdreams Premium- jäsenyyden?
Sinulla on mahdollisuus peruuttaa jäsenyytesi 14 päivän kuluessa ostopäivästä.
Jos tilaustasi ei ole vielä toimitettu, peruutamme koko tilauksen tililtäsi, mukaan lukien premium-jäsenmaksun.
Jos päätät peruuttaa jäsenyytesi sen jälkeen, kun tuotteet on lähetetty, sinun on palautettava koko tilaus. Kun olemme vastaanottaneet tuotteet, koko tilauksesi, mukaan lukien premium-jäsenmaksu, palautetaan sinulle alkuperäisen maksutapasi kautta.
Kun olet ostanut Premium-jäsenyyden, voit peruuttaa sen milloin tahansa asiakastilisi kautta. Jos päätät peruuttaa jäsenyytesi, voit hyödyntää kaikki jäsenedut jäsenyytesi päättymiseen asti. Jos et peruuta jäsenyyttäsi ennen sen päättymistä, se uusitaan automaattisesti 12 kuukaudeksi nykyisen vuosimaksun mukaisesti.
Miten voin peruuttaa vuosijäsenyyteni?
Voit peruuttaa jäsenyytesi helposti viimeistään 14 päivää ennen vuoden pituisen kauden päättymistä.
Kirjaudu vain asiakastilillesi ja valitse Premium-kategoria, josta voit peruuttaa jäsenyytesi automaattisesti.
Tämän jälkeen sinulle lähetetään sähköpostitse vahvistus peruutuksesta.
Kysymystäsi ei otettu huomioon tai sinulla on toinen pyyntö?
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!