- Etusi premium-asiakkaana
- 10 % alennus tuotteista
- Ilmainen toimitus yli 20,00 € tilauksille
- Ohjeet & Yhteystiedot
Tarvitsetko apua?
My parfumdreams
Asiakastili on henkilökohtaista aluettasi. Siellä voit tehdä erilaisia muutoksia. Mikäli haluat vaihtaa salasanasi tai käydä läpi tilauksesi, olet juuri oikeassa paikassa. Klikkaamalla ylänavigoinnista "my parfumdreams" pääset henkilökohtaisella alueellesi.
Mikäli et ole vielä asiakas, voit luoda käyttäjätilin täällä.
Tietoni
Klikkaamalla "Tietoni" näet henkilötietosi, jotka olet käyttäjätilin luomisen yhteydessä antanut. Seuraavaksi näet käyttätietosi eli nimesi, asiakastyyppisi ja syntymäaikasi. Näille riveille et voi kirjoittaa mitään.
Niiden alapuolella näet sähköpostiosoitteesi ja henkilökohtaisen salasanasi. Niihin voit tehdä muutoksia.
- Vaihda salasana
Jos haluat vaihtaa henkilökohtaisen salasanasi, sinun tulee kirjoittaa uusi salasanasi ja vahvistaa se yhtä riviä alempana. Klikkaamalla "Seuraava" vahvistat muutoksen.
- Profiilin tekeminen/muokkaaminen
Seuraavalla alueella voit tehdä itsellesi profiilin, joka näkyy kirjoittamiesi arvostelujen yhteydessä. Tässä voit määritellä itsellesi käyttäjänimen, joka näkyy heti, kun olet antanut käyttäjäarvion. On otettava huomioon, että kaikilla käyttäjillä on oltava oma käyttäjänimi. Mikäli et ole tallentanut itsellesi käyttäjänimeä, sen sijaan arvostelussa näkyvät etunimesi sekä sukunimesi ensimmäinen kirjain.
Lisäksi voit määritellä sukupuolesi ja ikäryhmäsi.
Sinun on mahdollista myös määritellä ihotyyppisi sekä valita ihosi ja hiustesi värit.
- Osoitteen lisääminen
Jos haluat lisätä uuden osoitteen tai toimituspaikan tilauksellesi, kirjoita tiedot tekstikenttään ja vahvista ne klikkaamalla "Luo uusi".
Muistilistani
Muistilista tallentaa tuotteet, jotka olet siihen lisännyt. Voit lisätä kaikki tuotteet listalle klikkaamalla "Muistilistalleni", joka löytyy "Ostoskorin" alapuolelta.
Tilaukseni
Klikkaamalla "Tilaukseni" löydät yhteenvedon kaikista tilauksistasi. Siellä näkyvät sekä jo toimitetut että vielä avoimet tilaukset.
"Näytä tilaus" -toiminnon avulla pystyt tarkastelemaan tilaustesi yksityiskohtia. Siellä on käytettävissä "Tulostus"-toiminto, jonka avulla voit tulostaa tilauksesi paperille.
Tuotteen palautus
Mikäli haluat palauttaa tuotteen, voit tarkastalla Tuotteen palautus -valikossa tilaustasi ja pyytää palautusasiakirjan. Tämä on mahdollista kuitenkin vain siinä tilanteessa, ettei 14 päivän* peruuttamisoikeuden lisäksi vapaaehtoinen 180 päivän** palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta, ole ylittynyt. Muussa tapauksessa palautuksesta aiheutuneita kustannuksia ei voi veloittaa meiltä.
* Tässä ovat oikeudet lainmukaiseen peruuttamiseen.
** Edellytys vapaaehtoisen palautusoikeuden käyttämiselle on kuitenkin se, että lähetät tuotteen takaisin originaalissa pakkauksessaan, kokonaisena sekä alkuperäisessä kunnossaan vahingoittumattona.
Palautus on tässä tapauksessa lähetettävä vakuutettuna pakettina, mikäli mahdollista, seuraavaan osoitteeseen:
Parfümerie Akzente GmbH
Meisenstraße 12
74629 Pfedelbach
Saksa
Viestini
"Viestini"-osiosta näet kaikki viestit, jotka on lähetetty tilillesi tai tililtäsi. "Yksityiskohdat"-valikon kautta pääset viesteihin.
Jos haluat lähettää meille viestin, sinun tarvitsee vain klikata "Uusi viesti". Sen jälkeen voit kirjoittaa viestisi ja sille aiheen. Viestisi toimitetaan meille, kun klikkaat "Lähetä".
Apu ja tuki
Apu ja tuki -valikon kautta pääset shopname tukisivustolle. Täällä saat lisätietoa kaikista toimista ja toimintatavoista. Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelutiimiin. Vaihtoehtoisesti voit myös katsoa Usein kysytyistä kysymyksistä, löytyykö sieltä jo vastaus kysymykseesi.
- Asiakastilini on suljettu - mitä tehdä?
Mikäli kirjoitat salasanasi 3 kertaa väärin, asiakastilisi sulkeutuu niin, ettei se toimi enää kyseisellä salasanalla. Järjestelmä lähettää sinulle tallentamaasi sähköpostiosoitteeseen tämän jälkeen automaattisesti kirjautumiskoodin, jolla voit kirjautua YHDEN KERRAN asiakastilillesi. Tämä salasana on tarkoitettu vain salasanan muuttamiseen / uudelleen käyttöön ottamiseen. Asiakastili on suljettu siihen saakka, kunnes kirjautumiskoodi syötetään sinne. Mikäli asiakastilisi suljetaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, jotta tilisi saadaan vapautettua käyttöön.
- Miten voin vaihtaa salasanani?
Etusivun yläreunan "Tilini"-valikosta pääset henkilökohtaiselle alueellesi. Klikkaamalla "Muokkaa profiilia" näet henkilötietosi, jotka olet käyttäjätilin luomisen yhteydessä antanut. Jos haluat vaihtaa henkilökohtaisen salasanasi, sinun tulee kirjoittaa uusi salasanasi ja vahvistaa se yhtä riviä alempana. Klikkaamalla "Seuraava" vahvistat muutoksen.
Asiakastilin poistaminen
Jos haluat poistaa asiakastilisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostilla.